דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת חברת זרה בברוניי 

מאת    [ 23/05/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2972 פעמים ]

הקמת חברה זרה  בברוניי - Negara Brunei Darussalam

מאז הקמת המרכז הפיננסי הבינלאומי (BIFC) ב-2000, נחשבת ברוניי ל"אזור שיפוטי דואלי": החקיקה הבינלאומית מציעה  שירותי אופשור לצד החקיקה המקומית הרגילה של בריטניה וויילס. ניתן לבצע פעילות אופשור באמצעות המבנים הבאים: חברה בינלאומית, שותפות בינלאומית מוגבלת ונאמנות בינלאומית.

אמצעי האופשור הפופולארי ביותר בברוניי הוא חברה בינלאומית (IBC). ההתאגדות של חברה בינלאומית כפופה להוראת "החברה הבינלאומית" 2000, הקובעת את התנאים לישויות מאוגדות ללא מס ברמות מחירים משתלמות מאוד. החברה הבינלאומית יכולה להיות מוגבלת במניות, מוגבלת בערבות, מוגבלת במניות ובערבות, למשך מוגבל, חברה תאית ייעודית (Dedicated Cell Companies), חברה שנוצרה בהמרה, שמוקמה מחדש או הופסקה בברוניי. על החברות הזרות להירשם כחברות זרות בינלאומיות.

הליכי ההתאגדות בברוניי

חברות בינלאומיות מתאגדות באמצעות חברות לנאמנות החותמות על תקנון החברה ומסמך ההתאגדות. חובה להגיש תעודת נאותות. התעודה כוללת התחייבות של החברה לנאמנות כי החברה הבינלאומית מצייתת להוראות החוק וכי בוצעה בדיקת נאותות בנוגע למוטבים ולמקורות המימון, או שיבוצעו בדיקות כאלו לפני התחלתו של העסק. תעודה דומה נדרשת בכל שנת חידוש.

שם החברה

חברה בינלאומית ברוניית חייבת להשתמש בסיומת Ltd. כדי לציין עירבון מוגבל. החוק דורש שהשם "הרשמי" ייכתב באותיות רומיות. אותיות סיניות, יפניות, כתב ערבי או קירילי או אותיות וכתבים אחרים יימסרו לאישור אצל רשם החברות. שמות ומסמכים בשפה זרה יש להציג לצד תרגום מורשה.

בעלי מניות

חברה בינלאומית ברוניית במתכונת של חברה פרטית מוגבלת חייבת להחזיק בלפחות שניים ולא יותר מ-50 בעלי מניות. בעלי המניות עשויים להיות יחידים או גופים מאוגדים שאינם אזרחי או תושבי ברוניי. מלבד מניות למוכ"ז, האסורות בברוניי, חברה בינלאומית יכולה להנפיק את המגוון הרחב הרגיל של מניות וסוגי מניות, כולל מניות תאיות ייעודיות (Dedicated Cell shares), אופציות, כתבי אופציות או זכויות לרכישת ניירות ערך של חברה בינלאומית, כולל ניירות ערך להמרה.

הון המניה המינימאלי

חברה בינלאומית ברוניית יכולה לבחור את ההון המינימאלי שלה. הון המניה הרגיל הוא 25,000 דולר ברוניי. יש לשלם את כל המניות במלואן בזמן הקצאתן. חברה אינה רשאית ליצור רמות שונות של מניות. אין אפשרות להנפיק מניות למוכ"ז. בעלות משותפת על מניות אסורה.

 

דוחות כספיים וחשבונאיים:

כל החברות בברוניי, פרטיות או ציבוריות, חייבות למנות רואי חשבון רשומים ברוניים המורשים על ידי הסולטאן לפעול בברוניי.

רואי החשבון צריכים לדווח לבעלי המניות האם השיגו את כל המידע וההסברים הדרושים  והאם המאזן שהוגש לאסיפה הכללית השנתית של בעלי המניות מספק הבחנה אמיתית והוגנת. חברות פרטיות אינן נדרשות להגיש את הדוחות השנתיים שלהן לרשם החברות. כל חברה ברוניית שיש לה הון מניה נדרשת להגיש דוח שנתי בטופס הרשום לרשם החברות תוך 28 יום מהאסיפה הכללית השנתית. בנוסף, רוב העסקים נדרשים להגיש פרטים כספיים ושאינם כספיים מדי שנה ליחידה לתכנון כלכלי לצרכים סטטיסטיים.

מיסוי

חברות בינלאומיות, שותפויות מוגבלות בינלאומיות ונאמנויות בינלאומיות פטורות ממס חברות. בנקים בינלאומיים לא ישלמו מס, וכך גם הסגל, הלקוחות או המוצרים. בנוגע לעסקי ביטוח בינלאומיים - לא מוטלים, מנוכים במקור או נגבים מסים או מכסים מכל סוג מכל בעל רישיון (כולל חברות ביטוח, מנהלים, ברוקרים, חותמים) על מניות, ולא נדרשת כל הגשה או הצגה של מסמכים לרשויות מיסוי בברוניי.

 

קונסטנטין לויטנסקי - מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס. חברת קומפני אקספרס ישראל בע"מ הינה סניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות ובהן שוויץ, הונג קונג, קפריסין, סינגפור, קפריסין ועוד. קומפני אקספרס מספקת גם שירותים של פתיחת חשבון בנק בחו"ל, שירותי נאמנות (דירקטור נאמן ובעל מניות נאמן), תמיכה משפטית מול הרשויות בחו"ל, שירותי דואר ושירותי משרד וירטואלי, וסיוע בפתיחת חשבונות בנק, לחברות ולאנשים פרטיים, מגוון בנקים ומדינות. http://www.com-exp.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב